Dzisiaj jest: czwartek, 17 sierpnia 2017   Imieniny: Anastazja, Jacek, Joanna

więcej ›

NASZE FORUM

Polityka lokalna [3800] Mieszkalnictwo [9977] Komunikacja [839] Praca i bezrobocie [737]
Handel, usługi [1273] Bezpieczeństwo [1124] Oświata [692] Zdrowie [6415]
Kultura [413] Sport [435] Internet [283] Różne [1384] EUROWYBORY [13] Wybory Samorządowe 2014 [545] Wybory Parlamentarne 2015 [66]

NAJNOWSZE KOMENTARZE

  • Reklama | 17/08 godz. 07:59

  • kto ma racje? | 15/06 godz. 12:04 Zdrowie

    a niby kto ma prawo ocenic kulture, skutecznosc i sposob obslugi pacjentow w kazdej przychodni, jesli nie sami pacjenci? ? przeciez caly personel szpitala, przychodni, urzedu miasta,urzedu pracy, i wszelkich innych urzedow i instytucji jest tam zatrudniony nie dla dekoracji, ale by sluzyc klientom tych urzedow, pacjentom szpitali i przchodni.ponadto personel szpitala, przychodni, urzedow, jest oplacany przez podatnikow.dlatego wlasciwa obsluga klientow, czy pacjentow przez te instytucje, to ich obowiazek, a nie widzimisie. skandalicznym i dowodzacym brak kwalifikacji, jest nie rozumienie przez personel czy urzednikow tej zaleznosci. wszelkie negatywne zachownia powinny byc przez pacjentow, czy klientow urzedow sygnalizowane, bo jest to jawne sabotowanie praw pacjenta czy klienta. nikt nie idzie do przychodni czy urzedu dla przyjemnosci, ale w okreslonym celu, i musi tam spotkac odpowiednia obsluge.

    skomentuj cały wątek

  • Reklama | 17/08 godz. 07:59

DODAJ KOMENTARZ

Autor:

Treść:

akcetpuję regulamin

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies
Zamknij X