Dzisiaj jest: sobota, 18 listopada 2017   Imieniny: Agnieszka, Roman, Tomasz

więcej ›

SPORT

Siatkówka



PlusLiga 2017/2018 - terminarz
08.10 Skra Bełchatów (d)3:1
11.10 ZAKSA Kędzierzyn (w)0:3
15.10 Warta Zawiercie (w)3:0
18.10 Trefl Gdańsk (d)2:3
21.10 Resovia Rzeszów (d)2:3
25.10 BBTS Bielsko-B. (d)3:0
29.10 AZS UWM Olsztyn (w)0:3
03.11 Cuprum Lubin (d)3:0
18.11 Łuczniczka Bydg. (d)15:00
26.11 AZS Politechnika (w)-:-
29.11 Czarni Radom (w)-:-
02.12 GKS Katowice (d)-:-
09.12 MKS Będzin (w)-:-
23.12 Espadon Szczecin (d)-:-
30.12 Święt. Siatk. Kielce (w)-:-
06.01 BBTS Bielsko-Biała (w)-:-
13.01 ZAKSA Kędzierzyn (d)-:-
20.01 Skra Bełchatów (w)-:-
03.02 Warta Zawiercie (d)-:-
10.02 Trefl Gdańsk (w)-:-
17.02 Resovia Rzeszów (w)-:-
24.02 AZS UWM Olsztyn (d)-:-
03.03 Cuprum Lubin (w)-:-
07.03 Czarni Radom (d)-:-
10.03 Łuczniczka Bydg. (w)-:-
17.03 AZS Politechnika (d)-:-
24.03 GKS Katowice (w)-:-
30.03 MKS Będzin (d)-:-
07.04 Espadon Szczecin (w)-:-
14.04 Święt. Siatk. Kielce (d)-:-

Liga Mistrzów - terminarz
08.11 Omonia Nikozja (w)3:0
12.11 Omonia Nikozja (d)3:0

Tabela - PlusLiga

1. ZAKSA Kędzierzyn 8 24 8-0
2. GKS Katowice 8 17 6-2
3. AZS Olsztyn 8 16 5-3
4. Trefl Gdańsk 8 15 6-2
5. Skra Bełchatów 7 15 5-2
6. Cuprum Lubin 9 14 5-4
7. Jastrzębski Węgiel 8 14 4-4
8. Espadon Szczecin 8 14 4-4
9. Onico Warszawa 9 14 4-5
10. Resovia Rzeszów 8 13 5-3
11. MKS Będzin 9 10 4-5
12. Czarni Radom 8 10 3-5
13. Łuczniczka Bydgoszcz 7 7 2-5
14. DS Kielce 8 5 2-6
15. Warta Zawiercie 6 4 1-5
16. BBTS Bielsko-Biała 9 0 0-9
       
Informacje o klubie
Rok założenia: 1949 (LZS Jastrzębie), 1961 (Górnik Jastrzębie; od 1963 Górnik Jas-Mos; od 1970 GKS Jastrzębie; od 1991 KS Jastrzębie-Borynia; od 2004 Jastrzębski Węgiel)
Barwy: pomarańczowo-biało-czarne
Adres: al. Jana Pawła II 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój
Obiekt: Hala Widowiskowo-Sportowa, ul. Jana Pawła II 6
Rozgrywki: Siatkarska PlusLiga

Prezes: Adam Gorol
Trener: Mark Lebedew (Aus)
Asystent trenera: Leszek Dejewski
Trener przyg. fiz.: Wojciech Bańbuła
Scoutman: Bogdan Szczebak
Fizjoterapeuta: Paweł Baryła

Kadra:
Przyjmujący: Jason de Rocco (Can) [9], Marcin Ernastowicz [8], Salvador Hidalgo Oliva (Cub) [13], Rodrigo Quiroga (Arg) [7]
Rozgrywający: Lukas Kampa (Ger) [10], Dardan Lushtaku (Swe) [5]
Środkowy: Damian Boruch [6], Grzegorz Kosok [4], Wojciech Sobala [11], Jakub Turski [17]
Atakujący: Maciej Muzaj [2], Patryk Strzeżek [1]
Libero: Karol Gdowski [12], Jakub Popiwczak [3]

« powrót

ZAPOWIEDZI

2017-11-18

Jastrzębski Węgiel - Łuczniczka Bydgoszcz

10. kolejka siatkarskiej PlusLigi

Jastrzębie-Zdrój

więcej »

2017-11-19

Białe Jastrzębie - Podhale Nowy Targ

Polska Liga Hokeja Kobiet

Jastrzębie-Zdrój

więcej »

2017-11-24

JKH GKS Jastrzębie - Orlik Opole

21. kolejka Ekstraligi hokeja na lodzie

Jastrzębie-Zdrój

więcej »

2017-11-25

GKS 1962 Jastrzębie - Gryf Wejherowo

19. kolejka piłkarskiej II ligi

Jastrzębie-Zdrój

więcej »

więcej zapowiedzi

PUBLICYSTYKA

"Zachowanie Klubu Kibica to skandal"

W niedzielny wieczór w Hali Widowiskowo-Sportowej siatkarze Jastrzębskiego Węgla postawili "kropkę nad i", pokonując po raz drugi Omonię Nikozja i awansując do Ligi Mistrzów. Jednak część kibiców i spora grupa komentatorów żyje nie "powrotem do Europy", ale sytuacją, która miała miejsce po pierwszym secie, kiedy Klub Kibica postanowił zaprzestać dopingu. W Hali Widowiskowo-Sportowej przez kilka minut zrobiło się cicho, po czym "duże trybuny" próbowały ratować sytuację klaskaczami i okrzykami "Jastrzębie, Jastrzębie". Wprawdzie Klub Kibica wznowił doping w połowie trzeciej partii, ale "mleko się rozlało". Na obu trybunach mnożyły się pytania, o co chodzi, a i zawodnicy wyglądali na zdezorientowanych.

Reakcję prezesa Adama Gorola już znamy - Jastrzębski Węgiel wydał oświadczenie, w którym poinformował o zaprzestaniu współpracy z Klubem Kibica (treść oświadczenia >>>). Czy to oznacza, że w Hali Widowiskowo-Sportowej od teraz będzie jak w teatrze? O to pytamy prezesa Adama Gorola.

- Co stało się podczas meczu z Omonią Nikozja?
Adam Gorol - W pojedynku z mistrzem Cypru najważniejszy był wynik sportowy, czyli awans do Ligi Mistrzów. Bardzo się cieszę, że w rezultacie zwycięskiego dwumeczu z Omonią wracamy po krótkiej przerwie do fazy grupowej tych rozgrywek. To wielkie święto dla całej jastrzębskiej siatkówki. Niestety, zostało ono zakłócone przez Klub Kibica KS Jastrzębie. Zachowanie Klubu Kibica to po prostu skandal i jest nie do przyjęcia.

- Wiedział pan o akcji zaprzestania dopingu przez Klub Kibica?
- Nie miałem o niej zielonego pojęcia. Choć z drugiej strony… Od dwóch czy trzech miesięcy próbowałem uzgodnić warunki współpracy z zarządem Klubu Kibica, który jest bardzo trudnym i roszczeniowym partnerem. Ma tylko oczekiwania, i to oczekiwania finansowe. Natomiast nie wyraża woli uregulowania tej współpracy w postaci dokumentu, czyli, mówiąc wprost, umowy. Dlatego mogłem spodziewać się reakcji, chociażby "czytając" między wierszami wypowiedzi prezesa Klubu Kibica Janusza Cuprysia. Nie przyszłoby mi jednak do głowy, że w tak ważnym momencie Klub Kibica zdecyduje się na haniebne uderzenie w dobry wizerunek Jastrzębskiego Węgla. I to w sytuacji, kiedy walczyliśmy o Ligę Mistrzów (przypomnę, że przed drugim setem jeszcze nie mieliśmy zapewnionego awansu), gdy oglądała nas cała siatkarska Polska i kiedy byliśmy obserwowani przez siatkarską Europę…

- O jakich oczekiwaniach pan mówi?
- W moim wyobrażeniu Klub Kibica powinien wspierać naszą drużynę na dobre i na złe. Mam jednak świadomość, że jego funkcjonowanie generuje pewne koszty i w tej materii od początku pełnienia funkcji prezesa zarządu klubu wykazywałem chęć i wolę wsparcia. Wspierałem Klub Kibica w poprzednim w sezonie, a w obecnym deklarowałem większe wsparcie, jednak warunkowałem je uzgodnieniem klarownych reguł współpracy i zawarciem stosownej umowy. Niestety, oczekiwania ze strony tego trudnego partnera rosły. Mamy zupełnie różne wyobrażenia aspektów finansowych i organizacyjnych. Zarząd Klubu Kibica musi zrozumieć, że nie jest zarządem Jastrzębskiego Węgla. Mój wniosek o zestawienie kosztów wydatków na ten sezon nie został zrealizowany. Kiedy zapytałem o nie prezesa Cuprysia, uzyskałem odpowiedź, że przydałoby się wsparcie na imprezy integracyjne, jak to stwierdził, "na dobrą wódeczkę i piwko". Ja wszystko rozumiem, ale nie za pieniądze naszego klubu. Na to nie wyraziłem zgody. Zaproponowałem spotkanie po meczu z Cuprum Lubin, na które pisemnie zaprosiłem nie tylko zarząd Klubu Kibica, ale wszystkich jego członków. Niestety, prezes Cupryś również pisemnie odmówił tego spotkania. Dysponuję oboma tymi dokumentami. Właśnie w ramach tego spotkania miały być omówione kwestie zakresu finansowania, wzajemnej reklamy, funkcjonowania Klubu Kibica w Hali Widowiskowo-Sportowej itd. Przypomnę, że Klub Kibica miał dotychczas darmowy wstęp na mecze…

- Dotychczas?
- Tak, ponieważ z dniem 13 listopada zaprzestajemy współpracy z Klubem Kibica KS Jastrzębie. Starałem się podjąć ustalenia na nowy sezon w zakresie tego finansowania, ale ze strony zarządu Klubu Kibica oczekiwania nie zostały sprecyzowane, określając swoje potrzeby na poziomie kilkudziesięciu tysięcy złotych. W tej sprawie również żadna umowa nie została zawarta.

- Wśród osób postronnych pojawiają się domysły dotyczące kwestii sponsora Klubu Kibica, który aktualnie nie jest akceptowany przez Jastrzębski Węgiel.
- W relacjach z Klubem Kibica dla mnie partnerem do rozmów jest Klub Kibica, czyli jego zarząd i członkowie, a nie jego sponsor. Nie rozumiem sytuacji, w której ktoś podejmuje próbę komponowania interesów Klubu Kibica i firmy, która go wspiera. To są relacje między nimi i ja w te stosunki w żaden sposób nie wnikam. Jestem jednak organizatorem wydarzenia sportowego, czyli meczu Jastrzębskiego Węgla. Co za tym idzie, warunki reklamy i prezentacji wizerunku danego przedsiębiorstwa muszą być z nami uzgodnione chociażby z uwagi na obostrzenia regulaminowe PlusLigi, CEV, czy też naszego partnera strategicznego.

- Po zaprzestaniu dopingu przez Klub Kibica podszedł pan do fanów i z trybun nie wyglądało to jak przyjemna rozmowa.
- Nie podejmowałem próby negocjacji, ale po prostu zapytałem przedstawicieli zarządu Klubu Kibica, dlaczego nie wspierają drużyny. Usłyszałem odpowiedź, że jest to metoda na przymuszenie mnie do rozmów i dialogu. Mimo to poprosiłem o wznowienie dopingu. I na tym się skończyło. Nadmienię, że nie rozumiem zarzutu, że unikam kontaktu z Klubem Kibica, kiedy mam na piśmie odmowę spotkania podpisaną przez prezesa Janusza Cuprysia. Poza tym widzimy się i rozmawiamy na każdym meczu.

- Po meczu zawodnicy nie podeszli do Klubu Kibica i nie podziękowali za wsparcie przez pół meczu. Czy zabronił pan siatkarzom takiego podziękowania?
- Powiedziałem jedynie, że mają to przemyśleć i że w mojej opinii, wobec tak skandalicznego, asportowego i nieetycznego zachowania, podziękowanie się nie należy. Ja naprawdę rozumiem, że ktoś może mieć jakiś kłopot czy nawet konflikt z zarządem Jastrzębskiego Węgla, ale takie sprawy należy rozwiązywać zupełnie inaczej! Jeśli jest "kwas" na linii zarząd - zarząd, to trzeba takie kwestie rozwiązywać "w szatni". Ucierpiał wizerunek naszego klubu, ucierpiało widowisko sportowe, ucierpieli zawodnicy, którzy przecież zrobili swoje i wywalczyli dla nas wszystkich Ligę Mistrzów. Wszyscy wiemy, w jakiej sytuacji nie tak dawno był nasz klub oraz jak wiele pracy i pieniędzy trzeba było włożyć w jego ratowanie. Ja nie pozwolę na to, aby kilka osób rujnowało nasz wizerunek.

- Czy na meczu z Łuczniczką Bydgoszcz w najbliższą sobotę będzie doping?
- Zrobię wszystko, aby zawodnicy mieli zapewnione wsparcie trybun. Już teraz proszę o wsparcie wszystkich kibiców. Naprawdę zdaję sobie sprawę, że wielu członków Klubu Kibica zostało zmanipulowanych przez jego zarząd. Nie mogę mieć do nich pretensji. Zostali oni wyizolowani przez władze od kontaktów ze mną. Widziałem zdziwienie na twarzach szeregowych członków Klubu Kibica już po meczu z Treflem Gdańsk, kiedy nie mieli oni pojęcia o stanie rozmów i braku ustaleń na linii zarząd Klubu Kibica - zarząd Jastrzębskiego Węgla. I to właśnie na nich się otwieram. Gorąco zapraszam ich do wsparcia drużyny w kolejnych meczach. W naszym klubie już teraz przygotowane są deklaracje zgłoszeniowe do nowego klubu kibica, który powstanie w oparciu o współpracę z właścicielem Jastrzębskiego Węgla, czyli Klubem Sportowym Jastrzębie-Borynia. Zarząd KS Jastrzębie-Borynia jest gotów zorganizować wsparcie dla nowego klubu kibica, łącznie z kosztami jego funkcjonowania. Nie wykluczam współpracy z nowym klubem kibica, w którym będą w części ci sami członkowie.

- Narzuci pan barwy nowemu klubowi kibica, jeśli takowy powstanie?
- Wielokrotnie mówiłem, że tożsamość klubu kibica jest najważniejsza i żadnego narzucania barw nie będzie. Kibice mają prawo mieć takie barwy, jakie uznają za stosowne. Nie mamy zamiaru narzucać im formuły funkcjonowania, systemu pracy czy charakteru prowadzonego dopingu. Po prostu ma być głośno i radośnie, a zawodnicy mają czuć wsparcie z trybun.

- A jeśli w meczu z Łuczniczką będzie cicho, to…?
- Skoro przeżyliśmy potężne uderzenie finansowe przed dwoma laty, to i teraz jakoś damy sobie radę. Wierzę jednak w to, że drużyna będzie mogła liczyć na głośne wsparcie. Powiem szczerze, że byłem bardzo pozytywnie zaskoczony reakcją większości fanów w Hali Widowiskowo-Sportowej, którzy nie poszli śladem Klubu Kibica i nadal dopingowali walczącą o Ligę Mistrzów drużynę. To są prawdziwi kibice. Liczę, że tacy prawdziwi fani będą z nami również w kolejnych spotkaniach.

 

rozm. mg

KOMENTARZE

  • | 18/11 godz. 00:12

    Wyjdź za puchara i pokaż klase

  • Kibos | 16/11 godz. 17:38

    On ich nie kupuje on im zamyka usta.

  • Ireneusz | 16/11 godz. 13:48

    Jeżeli chce Pan kupować kibiców, to droga do nikąd.

  • KIBOL | 16/11 godz. 11:44

    Klub kibica śmieszny z tej siatkówki.Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę.Działacze z klubu kibica do wymiany zasiedziałe pryki.Już czas na zmianę POLSKA SIATKÓWKA DLA KIBICÓW NORMALNYCH.

  • | 16/11 godz. 11:38

    Wstyd ale klub kibica żeby nie kibicować całego meczu.Hańba dla wizerunku klubu i miasta a miałem tak dobre zdanie o klubie kibica z siatkówki to z piłki są lepsi bo na takim szczeblu rozrywkowym jak awans do ligi mistrzów oni by dopingowali na piłce a takie nieporozumienia z prezesem odłożyli by na ligowe podwórko.HAŃBA WSTYD I PORAŻKA DLA TYCH CO DZIAŁAJĄ W KLUBIE KIBICA NIECH ZREZYGNUJĄ Z TEGO STANOWISKA. KIBICOWANIE DLA PRAWDZIWYCH KIBICÓW NA DOBRE I ZŁE A NIE PATRZEĆ TYLKO NA KASE. POLSKA SIATKÓWKA DLA KIBICÓW

  • Miko | 15/11 godz. 21:14

    Gorol odejdź wstydu oszczędź

  • Ej | 15/11 godz. 20:47

    Do x tobie chyba coś ciężkiego spadło na głowę. Jak nie masz nic mądrego do powodzenia to milcz. Mieszkam w Jastrzębiu i nie zamierzam spadać,sam się okop i załóż metalowy kask żeby na ten twój zakuty łeb Ci coś nie spadło. Na mecz pójdę i będę kibicować za darmo no znaczy za bilet który sobie kupię.

  • | 15/11 godz. 11:44

    Wizerunek klubu zepsuł KK a nie prezes to Wy narobiliście wstydu na całą Polskę. Kiedy to w końcu do Was dotrze, a nie teraz bojkot. Kompromitujecie się coraz bardziej

  • ... | 15/11 godz. 11:37

    Żałosne. W oświadczeniu piszecie, że nie dostaliście żadnego wsparcia finansowego, a 2 zdania dalej, że jednak dostaliście 8 tysięcy. To ile chcecie? 50 tys.? 100? Wtedy będziecie mogli kibicować? A czy przypadkiem za darmo na mecze nie wchodzicie? Też mało? No to wypad! Jakoś kibice GKS nie sępią na wyjazdy od klubu, który wspierają. Tak, uważam, że klub kibica powinien klub WSPIERAĆ, a nie żądać od niego pieniędzy!

  • | 15/11 godz. 09:29

    Żaden prezes nie narobił tyle wstydu. Żaden nie zepsuł wizerunku klubu i tak jak Gorol. Grodecki był chamski ale nie tak jak ten. Totalny brak kultury. Kto to wybrał kto to mianował wstyd.

  • Ja | 15/11 godz. 08:22

    A może czas na przywrócenie ekipie która odeszła jeszcze za rządów Grodeckigo?

  • | 15/11 godz. 07:25

    Jaki bojkot? Sami sobie strzeliliscie w kolano nie potraficie być z drużyną to wypad, a bie teraz straszenie i spiskowanie masakra

  • | 14/11 godz. 23:22

    Dymisja prezesa jedyny sposób na uratowanie wizerunku. Chamstwu mówimy dziękuję.wracaj do zor

  • x | 14/11 godz. 21:40

    Proponuje Bojkot jeśli Klub Kibica nie zostanie wpuszczony na hale na swój sektor to pozostali kibice nie przychodzimy na mecz Oświadczenie na Jasnecie do piątku Wtedy zobaczymy kto jest z kk a kto z panem Gorolem

  • x | 14/11 godz. 21:32

    do ej
    czy ty upadłeś na głowę albo coś ciężkiego ci spadło na głowę Co ty wiesz o kibicowaniu W dup... byłeś i g.... widziałeś Prezes do dymisji i spadaj z Jastrzębia

  • Ej | 14/11 godz. 20:44

    Może czas na prawdziwy KK taki,który ma koszulki jednolite z barwami Jastrzębskiego Węgla, a nie GKS Jastrzębie (nie mam nic do piłki nożnej). Takiego, który ma siatkarskie przyśpiewki, zawołania itp. nie zapożyczone z piłki nożnej i takich kibiców którzy załatwiają swoje sprawy inaczej nie robiąc wstyd na Polskę. Może i mają rację, ale załatwiając to w ten sposób to był najgorszy z możliwych, KK to trzeba rozwiązać i czas zbudować go na nowo na przejrzystych zasadach, regulamin zadania projekty finansowe to bez ściemy. A teraz to niech zajmą się obudową wizerunku klubu i miasta. Bo szlak mnie trafia jak widzę KK który zachowuje się jak dziecko któremu zabrano klocki foch

  • Ej | 14/11 godz. 20:44

    Czas na nowy KK ten się nie sprawdził, nie zasługuje na to miano. Nie tak załatwia się być może sprawy gdzie mają rację. Proponuje założyć nowy klub z barwami JW nie Gksy, że śpiewem własnym nie Gksy ( nic nie mam piłki nożnej), zazdroszczę im kibiców słyszę ich z okien na meczu i zawsze kibicują nie mają focha (nawet jak źle grają) a tu kibice z pseudokibiców się obrazili bo co...? Ludzie wstyd na całą Polskę do widzenia. Stwórzmy nowy KK z umową z finansami i ludźmi bez fochów.

  • Muros | 14/11 godz. 20:20

    Kk zawsze było z drużyna a prezes się pojawił nie zrobił nic dobrego.ciagnie pieniądze z jsw a dług był i jest. Prezesowi nie zależy na klub ie tylko to jego 5 minut lansu. Pora na zmianę prezesa i biura. Ich działania są na niekorzyść klubu. Zaginęli pismo z kk to świadczy o bałaganie.

  • | 14/11 godz. 20:14

    Gorol podaj się lepiej do dymisji

  • Jaro | 14/11 godz. 19:04

    Ja też stawiam warunki budowa klubu kibica to długa droga patrz na hokej panie prezesie Gorol może bym przystąpił do nowego tworu ale jak barwy zmieńcie na zielono czarno żółte w tym mieści tylko te kolory się liczą ten od leeoo

  • Basik | 14/11 godz. 16:54

    Zapłaciliśmy ze szwagrem po 300 zł za karnet i nie wyobrażam sobie aby nie istniał i nie wspierał naszej drużyny Klub Kibica ;(

  • Basik | 14/11 godz. 16:50

    Oglądając mecz 12 listopada 2017r w niedzielę usłyszałam w TV jaki to mamy cudowny i wierny Klub Kibica i jest to prawda !!!!!
    Jeżeli nie wiemy o co chodzi to chodzi o pieniądze, nie powinno to odbijać się na kibicach i widzach, jak zwykle ubolewam nad brakiem porozumienia z władzami posiadającymi środki finansowe, boli bezsilność.....

  • | 14/11 godz. 16:00

    Przeczytaj sobie STATUT KLUBU KIBICA

  • | 14/11 godz. 16:00

    Oczywiście, że siatkarze są dla kibiców ale KLUB KIBICA jest dla siatkarzy.

  • | 14/11 godz. 15:56

    Coś ci się pomyliło. To właśnie siatkarze są dla kibiców, a nie odwrotnie. Markę JW na pewno nie wypracował pan Gorol. Weź korepetycje z historii klubu, wazeliniarzu. CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM. NIE PISZĘ ŻE PREZES GOROL WYRACOWAŁ MARKĘ JW TYLKO SIATKARZE TEGO KLUBU. DODAM TEŻ ,ŻE SIATKARZE WRAZ Z CAŁĄ KADRĄ .DODAM OD RAZU ,ŻE NA TAKĄ MARKĘ PRACUJE SIĘ LATAMI. A PREZES GOROL W CZĘSCI TEŻ JUŻ SIĘ PRZYCZYNIŁ I ZAPEWNE O DOBRE IMIĘ KLUBU JW DBA. TAKICH KIBICÓW KLUB NIE POTRZEBUJE.

  • Janusz | 14/11 godz. 15:44

    A co za kk co mają raptem dwie piosenki o fajna sektorówkę juz Kiedyś mówiłem ze mamy najsłabszy doping w polsce brak jakiejs przyspiewki inaczej hymnu klubu gdzie cała hala może go śpiewać brak całkowicie opraw a jak się dopinguje to niech zobaczą grupę kibiców z Cypru jak ono wspierala swoją drużynę ile przyspiewki i hymn na koniec a pana prezesa kk to zwykły klakier od paru lat musicie się wiele nauczyć idźcie na hokej i tam zobaczysz namiastkę dopingu wiele piosenek fajne inicjatywy i zabawa.
    Czy będzie doping będzie jak będzie mądry spiker to rozbawi hale i poniesie dopingiem
    POZDRAWIAM

  • Do anonima z 09 49 | 14/11 godz. 14:23

    Coś ci się pomyliło. To właśnie siatkarze są dla kibiców, a nie odwrotnie. Markę JW na pewno nie wypracował pan Gorol. Weź korepetycje z historii klubu, wazeliniarzu.

  • z trybun | 14/11 godz. 14:15

    Ja w zachowaniu Prezesa nie widzę nic złego. KK przestał kibicować. Prezes podszedł ,uświadomił ,że robią nie tak. Nie poskutkowało to musiał wyciągnąć wnioski i odpowiednio zareagować , aby takiej sytuacji uniknąć w przyszłości. KK nie poczuwa się do winy. Myślę ,że Prezes został postawiony przed ścianą. Jak najbardziej popieram PREZESA JW. Takie zachowania są nie do przyjęcia i mają ogromny wpływ na wizerunek klubu JW.

  • Patrząc z zewnątrz | 14/11 godz. 13:54

    Prezesów zawsze można zmieniać ale uczuć do drużyny NIE. Prezes prawdziwy rozwija skrzydła drużynie i kibicom ...brawa dla zawodników są nie dla prezesa ....

  • Gość | 14/11 godz. 13:47

    Gdybyście go nie sprowokowali to by się tak nie zachował, trzeba być wiernym drużynie a nie strzelać fochy.

  • Z zewnątrz patrząc | 14/11 godz. 13:41

    Nie wiem o co Wam wszystkim chodzi...to kk miał dopingować drużyne a wyszło że prezesa.Nie zrobiłbym tego zawodnikom wręcz przeciwnie.A prezes nie sraj fochów i miedzy kibiców rób doping daj przykład

  • | 14/11 godz. 13:24

    Tytuł jest do bani, powinno być "Zachowanie Prezesa JW to skandal".

  • do Prezes | 14/11 godz. 13:15

    Logo było od początku - proszę spojrzeć na waszą galerię : np. mecz ze Skrą, mecz z Zawierciem, mecz z Resovią itd. Proszę się zastanowić co pan pisze.

  • | 14/11 godz. 12:58

    A gadaliscie ze GKS jest bee a tu takie szopki ehehe. GKS ma najlepszych kibicow na swiecie i mowcie co chcecie.

  • Prezes | 14/11 godz. 12:36

    Logo od poczatki sezonu ligowego nie ma na koszlukach KK ... a wowczas klub nie dzialal destrukcyjnie , a zagrywki wykopania Prezes KK trwaja od jakiegosc czasu ,,, Ciekawe kto ma w tym interes by osobe co cale zycie kibicuje dac poza nawias?

  • Do ludzi z kk | 14/11 godz. 11:31

    Nikt nie wypowiada się pod waszym postem na fb to tu robicie zenade. ? Ewidentnie widac ze dzialania ktore mialy miesjce na meczu to zagrywka kilku osob. Pan Janusz lubi byc w centrum. Ale sam na to nie wpadl. Ma budke suflera...

  • do KK | 14/11 godz. 09:56

    Ciągle atakujecie prezesa JW. A co mądrego pokazał prezes KK Cupryś ? Zakazał kibicowania na tak ważnym meczu- PRAWDZIWIE GODNA NAŚLADOWANIA POSTAWA PREZESA KK !!! Efekty tego są.

  • | 14/11 godz. 09:49

    Mam wrażenie że KK chce wyjść na pierwszy plan. KLUBIE KIBICA- to wy macie być dla siatkarzy a nie oni dla was. To oni wypracowali swoją markę, to ich logo jest znane w całej Europie. Macie inne wyobrażenie. Powinniście się cieszyć ,że mogliście kibicować takiej właśnie drużynie a nie robić im pod górkę. Swoją postawą psujecie ich dobry wizerunek.

  • do KK | 14/11 godz. 09:36

    Widzę, że dla KK najlepszą obroną jest atak. Co chcecie osiągnąć ?. Zaprezentowaliście już swoją postawę na ostatnim meczu i nie kompromitujcie się dalej. To wszystko co piszecie to tylko nas utwierdza w waszym negatywnym podejściu , braku chęci rozwiązania problemu. Szkoda że tak działacie.

  • do Fanka | 14/11 godz. 09:18

    Widać że dalej nie rozumiesz o co chodzi. Jak Prezes może pozwolić na noszenie logo JSW kiedy KK działa destrukcyjnie. ZROZUMIAŁAŚ ?

  • Gość | 14/11 godz. 08:37

    Nas nie obchodzą Wasze relacje z Panem Prezesem, liczy się drużyna, ale chyba nie dla Was. To co pokazaliście Swoją postawą to jest kompromitacja, tak się nie zachowują prawdziwi Kibice. Wstyd na całą Polskę, a tak nas chwalili że mamy świetną atmosferę na meczach, ale KK wszystko zepsuł.Nie tłumaczcie się bo i tak to nie wróci tego co zrobiliście.... ŻENADA

  • F | 14/11 godz. 08:33

    Kibiców i siatkarzy nie obchodzi jakie macie relacje z Panem Prezesem, pokazaliście że nie potraficie być z drużyną, nie o to chodzi w wspieraniu drużyny, zawiedliście na całej linii, nie ma dla Was wytłumaczenia. Takie sprawy załatwia się poza a nie kosztem naszej drużyny. Wstyd na całą Polskę, a tak nas chwalili że mamy rewelacyjną atmosferę na meczach. Zawaliliście na MAXA....

  • Ktoś | 14/11 godz. 08:08

    Jeśli Pan prezes tak wielecę wspiera KK niech pokaże dowody.Napewno takich dowodów nie ma bo w niczym nie wspierał KK
    Piękne kłamstwa ze strony Gorola
    Jest to najgorszy prezes jaki mógł istnieć haha Powodzenia KK
    Pozdrowienia z trybun gdzie siedzą ludzie z karnetami

  • | 14/11 godz. 08:04

    Przykre że tak krytykujecie KK ...który od lat jeździł za drużyna na dobre i na złe.... gwiazdy odeszły ...KK wierzył i kibicował zawodnikom cały czas ....Przemek Michalczyk robił wszystko ze swoją ekipą by Jastrzębski Węgiel przetrwał.... i jak został potraktowany przez prezesa Gorola ? Bo drużynie dobrze szło....małymi kroczkami usunęli Przemka i pan Gorol został prezesem ....
    To teraz KK niewygodny....

  • Jasiek | 14/11 godz. 07:58

    Jest członkiem kk i zachowanie gorola była bulwersujące. Brak taktu i kultury żeby takim słownictwem do kobiet i młodzieży. Od administracji wiemy co się dzieje nie my zepsulusmy wizerunek klubu tylko gorola to psuje już drugi sezon . Ile można podkreślać sponsora strategicznego nich weźmie się ruszy i szuka sponsorów.w biurze powiedzieli że miał taki obowiązek a nie widać tego. Wszyscy już mają dosyć jego nierzadow.to nie jest prywata prezesie.

  • hajno | 14/11 godz. 07:56

    Cała ta ,,sprawa''Wstyd!! Wstyd mi, rozumie Sport zawodowy, ale kibicowanie za ,,granty''? ...toż to przecież korupcja U. Skarbowy powinien się tym zainteresować. Panie Prezesie Gorol to też do Pana! Jestem kibicem całego sportu w,, moim''mieście Jastrzębie Z. Pozdrawiam PRAWDZIWYCH kibiców JW.

  • Stanisław | 14/11 godz. 07:53

    Prezes totalny brak kultury. Chamstwo. Byłem i słyszałem jakim słownictwem się posługiwał. Opowiada kłamstwa. Złamanego grosza kk nie otrzymało od klubu ani w zeszłym sezonie ani nigdy.sami płacimy a prezes brał od naszego sponsora za niby reklamę dziesiątki tysięcy . Prezes finansuje sobie rodzinie i biurowi. Kk nawet nie zostali nigdy zaproszone na kawę czy ciasto bo liczę się tylko znajomi i rodzina prezesa.

  • Fanka | 14/11 godz. 06:50

    Panie Gorol a dlaczego od tego sezonu Klub kibica nie ma na koszulkach logo spolki ,,czy to tez nie pana sprawka ,, ,lepiej jak pan usta wyplukal w ACE

  • do KK | 14/11 godz. 05:59

    powiem krótko KK ma bilety darmowe ma swojego sponsora (pewnie na wyjazdy ) brakuje na integrację. A co z prawdziwym wsparciem drużyny JW i nie tylko duchowym ale też finansowym. to KK powinien wspierać a nie zadać.

  • Mirosław | 14/11 godz. 05:51

    Prezes JW kończy współpracę z KK a to dobry żart jak można kończyć coś czego się nie zaczęło prezes umawiał się z zarządem KK ale nigdy nie znalazł czasu na rozmowę

  • Kowal | 14/11 godz. 03:06

    Oglądaliście "Skrzydlate świnie"?

  • | 14/11 godz. 00:48

    Buahaha

  • Do kris | 14/11 godz. 00:13

    Chodź sobie na ten swój hokej i nie wypowiadaj się na temat o którym nie masz zielonego pojęcia kibicuj sobie na lodowisku i nie wypisuj bazdur.

  • Żenada brrrr... | 13/11 godz. 23:36

    W używaniu wulgarnego słownictwa prezes JW jest mistrzem. Słyszałem wielokrotnie, że literacka polszczyzna jest mu obca, zna tylko łacinę, ale nie tę oryginalną.

  • św.Antoni | 13/11 godz. 23:31

    BUAHAHAH NIMA DOPINGU, WÓDECZKA I PREZESIK PHI JEDEN WART DRUGIEGO.....CAŁA KASA NA GIEKAES 1962 I ROZWIĄZAĆ CAŁY TEN bajzel ZWANY JW
    Ps.
    Prezesik zarządał dopingu buahha ahahah chyba pękne a co płacił za to .

  • | 13/11 godz. 22:58

    "i macie prawdę o swoim prezesie jw" napisaną przez członków klubu kibica- żenada

  • Basto | 13/11 godz. 22:57

    Dobrze prezesie krótko z wyciągaczami pieniędzy dla siebie... Gdzie się podziała ich pasja do kibicowania , miłość do klubu!!! Pieniądze pieniądze i jeszcze raz pieniądze...

  • bolesław | 13/11 godz. 22:54

    Propagandy to pan prezes chyba się od sławetnych mistrzów uczył. Miałem wątpliwą przyjemność słyszeć jego słowa: po prostu egzemplifikacja braku wychowania i kultury.

  • do ktoś z trybun | 13/11 godz. 22:42

    dobrze piszesz ,że ci się " wydaje". Prezes już swoje zrobił a wielki KK będzie sobie kibicować z trybun. Tyle wam zostało.powodzenia

  • | 13/11 godz. 22:37

    hahaha nie macie lajkow na swojej stronie fb to musicie wklejac to do komentarzy, dalej chcecie zeby ludzie po was jechali? 200 komentarzy to za mało? podziwiam

  • do KK | 13/11 godz. 22:27

    Dalej wam mało. Nie wystarczają wam komentarze na waszej stronie. Dalej wam to nie daje do myślenia. trochę skruchy KK

  • eeeckop | 13/11 godz. 22:26

    Prezes "cwaniak" JW i jego klika do wymiany - NATYCHMIAST !!! Władze JSW nie spać bo obudzimy się z ręką w nocniku.

  • | 13/11 godz. 22:25

    i macie prawdę o swoim prezesie jw

  • Szkoda | 13/11 godz. 22:16

    Klub Kibica sam sobie strzelił w kolano. Nie znamy treści rozmów zakulisowych, pewnie prawda jest gdzieś pośrodku. Jednak KK mógł pozyskać sobie pozostałych kibiców i ich poparcie dla swojej sprawy (media społecznościowe, ulotki, baner), ale wystąpił przeciwko drużynie i tym zyskał tylko wrogość reszty kibiców. Dziecinada

  • Ktoś z trybun | 13/11 godz. 22:11

    Ludzie co wy chcecie przecież Klub Kibica dalej istnieje i będzie działał dalej!
    I wydaje mi się że prezes jw nie ma nic do powiedzenia w tej kwestii
    Brawo KK oby tak dalej ♡

  • | 13/11 godz. 22:06

    Jesli ktos jest ciekaw wypowiedzi drugiej strony a nie tylko klamstw i oszczerstw

    W nawiązaniu do komunikatu wydanego przez Prezesa Zarządu Klubu Sportowego Jastrzębski Węgiel S.A. w dniu 13 listopada 2017 oraz artykułu, jaki ukazał się na portalu JasNet, oświadczamy co następuje.

    Stwierdzenie, że Zarząd Klubu JW zakończył współpracę ze Stowarzyszeniem Społecznym „Klub Kibica” KS Jastrzębie – Borynia, jest nieadekwatne, ponieważ takowej współpracy w poprzednich dwóch sezonach ligowych nie było. Wypowiedź Prezesa Zarządu JW, jakoby wspierał Klub Kibica finansowo, jest wierutnym kłamstwem. Na początku sezonu 2016/2017 wręczył nam czek w wysokości 5 tysięcy złotych, na przelew których czekaliśmy rok czasu. Stowarzyszenie w związku z brakiem realizacji czeku przez długi czas, było gotowe zwrócić go wystawcy, jednakże Prezes JW w ramach rekompensaty za czas oczekiwania dołożył 3 tysiące złotych i w końcu przelał na konto KK sumę 8 tysięcy złotych. Były to jedyne środki pieniężne, jakie otrzymaliśmy od Klubu.

    Odnosząc się do stwierdzeń dotyczących braku woli do podjęcia rozmów, informujemy, że pismo dotyczące spotkania w dniu 3 listopada 2017, wspomniane w komunikacie Klubu JW, było pierwszym i jedynym pismem, jakie otrzymaliśmy. Wcześniejsze próby podjęcia rozmów pomiędzy Zarządem KK i Zarządem JW nie były akceptowane przez Prezesa Zarządu JW. Pismem z dnia 27 października 2017 Klub Kibica przedstawił powód , dla którego spotkanie po meczu z Cuprum Lubin jest bezcelowe, a mianowicie uwarunkował podjęcie rozmów od wcześniejszego spotkania Zarządu Klubu JW z Partnerem Strategicznym Klubu Kibica (wcześniejsze spotkania obu Panów były w ostatnim momencie odwoływane przez Prezesa JW). Głównym tego powodem było żądanie Prezesa Zarządu JW do rezygnacji Klubu Kibica ze współpracy z Partnerem, którego pozyskaliśmy we własnym zakresie, bez żadnej pomocy ze strony Klubu, po wieloletnich próbach uzyskania wsparcia od różnych firm. Tak więc żądanie rezygnacji z wspierającego nas Partnera godziło w niezależność Stowarzyszenia. Prezes Zarządu JW dążył do uzależnienia Klubu Kibica od Klubu JW. Ponieważ jesteśmy niezależnym Stowarzyszeniem, nie chcieliśmy się poddać dyktaturze Prezesa JW.

    W lutym 2017 złożyliśmy w Klubie propozycję porozumienia pomiędzy zarządami obu podmiotów, ale dziwnym trafem dokument ten zaginął w Klubie, w związku z czym do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi na nie. Ponadto do Klubu Kibica nie wpłynęło żadne pismo, w którym Prezes Zarządu JW domaga się przedłożenia przez Zarząd Klubu Kibica preliminarza kosztów oraz zawarcia umowy regulującej zasady naszej współpracy.

    Głębokie przekonanie Prezesa Zarządu JW, jakoby „działania destrukcyjne” Klubu Kibica to działania wyłącznie pojedynczych osób jest błędne, poza tym Zarząd Klubu Kibica jest demokratycznie wybranym organem zarządzającym Stowarzyszeniem, który reprezentuje wszystkich swoich członków.

    Odnosząc się do stwierdzeń zawartych w wywiadzie na portalu JasNet, Klub Kibica nie „ma tylko oczekiwań, i to oczekiwań finansowych”. Przez dwa ostanie sezony byliśmy zdani wyłącznie na własne środki oraz te pozyskane od Partnera Strategicznego. Zarząd Klubu JW nie był zainteresowany tym, czy nie brak nam pieniędzy na zużywający się sprzęt itp., można nawet stwierdzić, że wsparcie uzyskiwane przez Stowarzyszenie od Partnera Strategicznego było Mu na rękę – nie musiał szukać w okrojonym już budżecie Klubu najmniejszych sum na wsparcie kibiców.

    Nie jest prawdą, jakoby Klub JW wspierał nas w poprzednim sezonie. Kwota 8 tysięcy złotych, jaką otrzymaliśmy, została przekazana już w tym sezonie, co wspomniane zostało już powyżej. Ponadto, wbrew twierdzeniom Prezesa JW, nie otrzymaliśmy wniosku o zestawienie kosztów wydatków na ten sezon, w związku z czym nie mógł on zostać zrealizowany. Odnosząc się zaś do wypowiedzi , jakoby potrzebne nam było wsparcie finansowe na imprezy integracyjne, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Społecznego „Klub Kibica” Janusz Cupryś NIGDY nie prosił władz Klubu JW o pieniądze „na dobrą wódeczkę i piwko”. Takie wypowiedzi godzą w dobre imię Prezesa, jak i całego Klubu Kibica.

    W nawiązaniu do oświadczenia Prezesa JW, jakoby „partnerem do rozmów jest Klub Kibica, czyli jego zarząd i członkowie, a nie jego sponsor” informujemy, że brak akceptacji Naszego Partnera Strategicznego przez włodarzy Klubu JW, a wręcz próby nakłaniania do zakończenia z Nim współpracy, są ściśle ze sobą powiązane. Wsparcie finansowe, jakie otrzymaliśmy od Partnera Strategicznego, nie mogłoby być nigdy zapewnione ze strony Klubu JW.

    Sytuacja, jaka miała miejsce na sektorze Klubu Kibica, podczas której Prezes Zarządu JW prowadził rozmowę z Zarządem Stowarzyszenia (choć rozmową trudno to nazwać) wiązała się z wulgarnym zachowaniem Prezesa Zarządu JW, który na prośby o zaprzestanie na Nas krzyków, stwierdził, że „ma to w d..ie”. Prezes KK oznajmił, iż trzeba rozwiązać tę sytuację. Nie padły tam słowa, jak twierdzi Prezes JW, jakoby była to metoda na przymuszenie Go do rozmów i dialogu. Na niezbyt eleganckie zachowanie Prezesa JW mamy liczne grono świadków.

    O całej planowanej sytuacji z zaprzestaniem dopingu podczas meczu był poinformowany Kapitan Drużyny. Rozmowy z Nim były prowadzone po meczu w dniu 25 października oraz tuż przed meczem Ligi Mistrzów. Jeśli zaś chodzi o sytuację, w której Siatkarze nie podeszli do Nas po meczu, wszyscy widzieliśmy, że chcieli, jednak zakazał im tego Prezes JW.

    Pomimo trudności ze strony władz Klubu JW, nie zawieszamy działalności i nadal będziemy wspierać graczy Jastrzębskiego Węgla podczas meczów.

    Do zobaczenia na jastrzębskiej hali i na halach w całej Polsce!

  • Fanka | 13/11 godz. 21:38

    Z calego tego wywiadu Pana Gorola wynika ze jest kwas na sponsora klubu kibica , ale bajki piekne tez opowiada ,,,, konczac slowami ,,,mam was w d,,,,,

  • kris | 13/11 godz. 21:38

    Prawdziwi kibice są na hokeju i na piłce...rozumieją ich sytuację finansową, kochają drużynę i sami płacą za wyjazdy i nikt nie żebrze ani nie żąda id klubu na piwko i wódeczkę. We łbach wam się na tych emeryturach górniczych popieprzyło. Jesteście bandą rozkapryszonych i roszczeniowych ludzi, którzy z kibicowaniem niewiele mają wspólnego. Marzą wam się tylko imprezki przed i po meczowe i wyjazdy czyli ochlaj i wyżerka na koszt klubu ...Dwoma rekami za podpisuje się pod decyzją prezesa klubu i mam nadzieję, że po tej "kibicowskiej" przynoszącej wstyd naszemu miastu bandzie powstanie prawdziwy klub kibica. Brawo prezesie i nie pozwólcie sobie wejść na łeb.

  • jan | 13/11 godz. 21:27

    Nie rozumiem dlaczego zarząd KK warunkował spotkanie z Prezesem JW wcześniejszym spotkaniem Prezesa JW ze Strategicznym Sponsorem KK ?( oświadczenie KK) Coś tu nie pasuje. Dlaczego KK sam nie podejmuje rozmów?

  • fanka | 13/11 godz. 21:12

    Ten cały klub to sami emeryci,popieram prezesa

  • Magdalena | 13/11 godz. 21:05

    Klub Kibica sam zdobywa sponsorów i nic prezesowi do tego skoro nie wspiera klubu ani merytorycznie ani finansowo

  • fanka | 13/11 godz. 20:54

    Ten cały klub to sami emeryci,popieram prezesa

  • szóstkafans | 13/11 godz. 20:35

    Tylko GieKaeS w Jastrzębiu tylko GieKaeS!!!!

  • | 13/11 godz. 20:27

    tutaj gdy już mozna pisac anonimowo to czlonkowie byłego klubu kibica dostają skrzydeł !!!

  • Tomek | 13/11 godz. 20:23

    Ja powiem jedno niech prezes Adam Gorol pokaże jak wspierał finansowo klub kibica niech pokaże jedną fakturę zapłaconą , bo wiem że klub kibica sam starał się pozyskiwać finanse na wyjazdy jak i na propagowanie sportu !!!!
    A połowa w JW tylko umie gadać głupoty !!!!!
    a może tutaj jest jakieś inne dno ??????

  • | 13/11 godz. 20:20

    Wcale się nie dziwię reakcji Prezesa - zachowanie KK było żenujące i to w takim momencie - mam nadzieje że uda się stworzyć nowy klub który będzie równie zaangażowany co stary bo tego im odmówić nie można - niestety jak zawsze gdzie pojawiają się pieniądze tam wszystko wcześniej czy później psieje

  • Fanka | 13/11 godz. 20:20

    No pan prezes niech powie jaki slow uzyl gdy podszedl do klubu kibica,,, wstyd,,, jeszcze raz wstyd tam byly kobiety i dzieci , im wyzej tym wiekszy brak kultury,

  • | 13/11 godz. 20:19

    Jedna rzecz jak tak Prezes JW wspierał klub kibica to niech pokaże na to dowody , bo w gadaniu on jest dobry jak połowa tak tych kłamców !!!!

  • | 13/11 godz. 20:07

    Moim zdaniem zachowane Pana Gorola jest skandaliczne.Opiera się tylko na swoich racjach i do okoła nic go nie interesuje,tylko własny czubek nosa. Po prostu prezes jw chce sobie przyprawić aureole. Ja jestem po stronie klubu kibica :)
    Pozdrawiam

  • Ola | 13/11 godz. 19:57

    Prezes w końcu zrobił porządek a kibice będą dopingować na nas mogą liczyć

  • Grzegorz | 13/11 godz. 19:55

    Na miejscu prezesa zrobiłbym to samo

  • Jastrzębianin | 13/11 godz. 19:47

    Popatrzcie na kibiców pilki nożnej tam klub nie finansuje tam kibice sami się finansują to są prawdziwi kibice AVE GKS

  • Jaro | 13/11 godz. 19:23

    Popieram reakcje prezesa

  • | 13/11 godz. 19:02

    "Nie podejmowałem próby negocjacji, ale po prostu zapytałem przedstawicieli zarządu Klubu Kibica, dlaczego nie wspierają drużyny. Usłyszałem odpowiedź, że jest to metoda na przymuszenie mnie do rozmów i dialogu. Mimo to poprosiłem o wznowienie dopingu. I na tym się skończyło." A moim tatą był Gepetto :-)

  • | 13/11 godz. 19:02

    mam nadzieje ze cala ta dziecinada nie odbije sie na grze druzyny

DODAJ KOMENTARZ

Twoje imię:

Komentarz:

akceptuję regulamin

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies
Zamknij X