Azbestowa bomba? Miasto wam pomoże!

fot. pixabay

„Miasto Jastrzębie-Zdrój finansuje w całości koszty zadania polegającego na odbiorze, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów budowlanych zawierających azbest, powstałych przy demontażu pokryć dachowych i elewacji z budynków mieszkalnych i gospodarczych, zlokalizowanych na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój, należących do osób fizycznych” – czytamy na stronie jastrzębskiego magistratu.

„W przypadku altan na terenach rodzinnych ogrodów działkowych, wymagane jest potwierdzenie zarządu ogrodu działkowego, że wnioskodawca jest użytkownikiem działki, gdzie położona jest altana. Dopuszcza się możliwość odebrania odpadów magazynowanych na terenie nieruchomości, a zdemontowanych przed dniem złożenia wniosku. Odpady powinny być odpowiednio zabezpieczone poprzez szczelne ich opakowanie w folię” – dowiadujemy się.

W celu ubiegania się o sfinansowanie zadania wnioskodawca powinien:

1) złożyć w kancelarii Urzędu Miasta, pokój 020 A, wniosek o odbiór zdemontowanych odpadów wraz z oświadczeniem o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością i informacją o wyrobach zawierających azbest. We wniosku należy określić planowany termin zdemontowania i przygotowania odpadów do odbioru;

2) fakt przystąpienia do prac polegających na demontażu pokryć dachowych i elewacji zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych zgłosić do Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój – Wydziału Architektury.

Szczegółowych informacji w sprawie zasad dofinansowania udziela Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, telefon: 32 4785322. (źródło: UM Jastrzębie-Zdrój)

Wpisy na temat “Azbestowa bomba? Miasto wam pomoże!”

  1. “1) złożyć w kancelarii Urzędu Miasta, pokój 020 A,”

    Przecież do tej twierdzy nie idzie się dostać normalnie od marca 2020

Twój wpis

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Skup aut

Skup, złomowanie samochodów.
Gotówka i umowa od ręki.
Dojazd do klienta.
Wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm.

Czytaj więcej »
Przewiń do góry
Poprzedni
Następny