Ile kosztuje “Biznes na okrągło”?

fot. Marek Wróbel

Radny Andrzej Matusiak, korzystając z przysługujących mu prerogatyw, zadaje urzędnikom kolejne pytania. Tym razem tematem swojej interpelacji uczynił… „Biznes na okrągło” (zlokalizowany w budynku dworca autobusowego i pozwalający na wynajmowanie pomieszczeń „na godziny” pod szeroko rozumianą aktywność zawodową – przyp. aut.) . Kiedy biuro zostało otwarte? Jakie jest zainteresowanie jego ofertą? Ile wynosi miesięczny koszt utrzymania?

Prezydent Anna Hetman odpowiada dociekliwemu rajcy, że punkt został uruchomiony 10 lutego 2020 roku. Od otwarcia do 27 października 2020 roku pomieszczenie najęło 119 podmiotów. Średni miesięczny koszt utrzymania wynosi 3 806,05 zł brutto (hmmm… w tym miejscu redakcja pozwala sobie zapytać, czy podana kwota obejmuje także koszt zatrudnienia osób obsługujących „Biznes na okrągło”? – przyp. aut.) – i jest to łączna kwota dotycząca opłat zarówno części „Biznes na okrągło”, jaki i dworca autobusowego. Koszt remontu wykonanego przez firmę zewnętrzną oraz wydatki na wyposażenie punktu wyniosły 80 962, 17 zł brutto.

  1. Skoro już radny podjął ten temat, to proszę się zainteresować, kto zakazał przewoźnikowi Drabas zatrzymywania się na przystanku os. Morcinka. Obecnie to jedyny przewoźnik, który dowozi ludzi z pracy, studentów, dzieci z rodzicami ze śląskich szpitali, niepełnosprawnych, podróżnych a nawet biznesmenów robiących na dworcu “interesy życia”. Czy wszyscy zmuszeni są do wysiadania pod pustostanem L’Eclerc ?

  2. To ja zaproponuję aby radny Matusiak lub jego brat Poseł wynajęli biuro od miasta a nie wynajmują od prywatnych przedsiębiorstw swoje lokale

Twój wpis

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Przewiń do góry