iMieszkaniec już w GSM

To, że żyjemy w trudnym czasie nie trzeba nikomu mówić. Tak naprawdę jesteśmy w stanie wojny z niewidzialnym wrogiem i codziennie przybywa jego ofiar. Żeby się chronić, musimy nauczyć się inaczej żyć. Jak najmniej wychodzić z domu i jak najmniej kontaktować się z innymi, Ale co robić, jeśli do załatwienia są różne sprawy? Również te mieszkaniowe i bytowe? Tu może pomóc technika i umiejętne jej stosowanie.

Zarząd Górniczej Spółdzielni Mieszkaniowej postanowił z takiej możliwości skorzystać. Od kilku miesięcy wdrażany jest komputerowy system o nazwie iMieszkaniec. Umożliwia on załatwienie wielu spraw bez wychodzenia z domu. Z jego pomocą można zgłosić problem, jak na przykład usterka w domu, a nawet więcej – można na bieżąco kontrolować, na jakim etapie jest jego załatwianie. Nie będzie już konieczne maszerowanie do administracji czy wydzwanianie. Kiedy zgłosi się sprawę od razu zacznie biegnąć swoim torem.

Jak z tego systemu skorzystać? Trzeba umieć posługiwać się komputerem lub …  telefonem, a dokładniej smartfonem. Pewnie niejeden z mieszkańców, szczególnie tych starszych od razu machnie zrezygnowany ręką, bo nie ma takiej możliwości. Ale teraz komputer znajduje się w większości domów a jeszcze więcej osób posługuje się smartfonem. W każdej rodzinie jest ktoś taki, a jeszcze bliżej jest do sąsiada i ktoś na pewno pomoże. Zawsze to bliżej niż wydeptywać ścieżkę do administracji.  Dla bardziej zorientowanych jest już dostępna darmowa aplikacja, którą można bezpłatnie ściągnąć. Do komputera lub smartfona należy wpisać problem, dotyczący mieszkania, bloku czy Spółdzielni i można nadzorować jej realizację.

W ten sposób będzie można nie tylko zgłosić problem, ale i też obserwować zaangażowanie służb spółdzielczych przy jego rozwiązaniu. „W trudnej sytuacji musimy szukać nowych rozwiązań. Są one po prostu koniecznością, żeby normalnie funkcjonować. System iMieszkaniec jest takim rozwiązaniem i może pomóc w wielu sprawach bez narażania się na uciążliwości. Nawet jeśli na początku trzeba będzie nauczyć się z niego korzystać, to szybko się do tego przyzwyczaimy i na pewno okaże się pomocny w wielu problemach. Zachęcamy do jak najszybszego zapoznania się z nim i korzystania z niego. Pod koniec października dostaniecie Państwo informację gdzie i jak korzystać z aplikacji iMieszkaniec. Tak aby od 2 listopada system mógł w pełni służyć Wam w zgłaszaniu usterek. ” – mówi prezes GSM Gerard Weychert.

Więcej informacji pod numerem 32 47 14 070 lub sekretariat@gsmjastrzebie.pl.

Tekst sponsorowany

Przewiń do góry