„Pomimo pandemii liczba obsłużonych klientów nie zmniejszyła się” – podkreślają magistraccy urzędnicy.

Od marca obsługa klientów Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój odbywa się on-line, telefonicznie, poprzez skrzynki podawcze lub osobiście, po wcześniejszym umówieniu wizyty.
„System wcześniejszych zapisów ma usprawniać i ułatwiać załatwianie spraw. Zainteresowanie na przykład rejestracją pojazdów jest bardzo duże, co początkowo przekładało się na utrudnienia w kontakcie telefonicznym. Jeszcze we wrześniu wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców Urząd Miasta wprowadził pewnie zmiany. Numery telefonów w referacie Rejestracji Pojazdów zostały przypisane do konkretnych celów: 32 47 85 172 – wyłącznie rejestracja terminu wizyty; 32 47 85 366, 32 47 85 367, 32 47 85 368 – udzielanie informacji dotyczących zarejestrowania lub wyrejestrowania pojazdu” – dowiadujemy się.
„System rejestracji sprawdził się. Dzięki tym zmianom skrócił się czas oczekiwania na wizytę w Urzędzie Miasta. Pomimo pandemii liczba spraw załatwianych przez urzędników nie zmniejszyła się w stosunku do ubiegłego roku. Dla przykładu, od sierpnia do października 2019 roku w Referacie Rejestracji Pojazdów obsłużono 7239 klientów, a w tym samym okresie 2020 roku – 7326” – triumfują urzędnicy.
„W odczuciu społecznym może się wydawać, że obsługujemy mniej mieszkańców, ale statystyki pokazują jasno, że tak nie jest” – mówi II zastępca prezydenta miasta Robert Cichowicz.
„Aktualnie miasto przymierza się do wdrożenia informatycznego systemu kolejkowego w celu jeszcze lepszego usprawnienia pracy i obsługi klientów w urzędzie” – pada na koniec. (źródło: UM Jastrzębie-Zdrój)
Wpisy na temat “Pandemia? W magistracie i tak obsługują więcej klientów!”
Gadać to sobie można. u nas na kopalni tez pozamykali gryzipiórków kórzy i tak nic nie robią tylko nawet maja skrócony czas pracy pytam po co nierobów niech zatrudnią na 1/2 etatu to będa oszczędności.
oki,
żebym mogła nawet nie chce mi sie gadac
Urzędnicy będą robić wszystko, żeby tylko pandemia trwała w najlepsze.
Praca nie powiem fajna. GDYBY JESZCZE NIE CI PETENCI!!!!!!