Pasażerowie skarżą się na MZK. Dokładnie pięciu!

Miesięcznie, w okresie trwającej pandemii, Międzygminny Związek Komunikacyjny przewozi około 300 tysięcy pasażerów. W styczniu wpłynęło 5 skarg od pasażerów.

fot. MZK Jastrzębie

Wyjaśnienie konkretnej sytuacji nie jest możliwe bez podania przez niezadowolonego pasażera daty i miejsca zdarzenia, numeru linii autobusowej, a w przypadku nierealizowania rozkładu jazdy – godziny odjazdu z konkretnego przystanku. Wskazane jest podanie kierunku jazdy. Przykład: Przystanek „Marklowice Dolne”, linia 228, 10 lutego 2021, godz. 15.21, kierunek Świerklany.

Skargi można składać na kilka sposobów. W siedzibie Związku – Jastrzębie-Zdrój, ul. Przemysłowa 1, w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego z pozycji strony internetowej MZK Jastrzębie, mailem na adres mzk.sekretariat@mzkjastrzebie.com lub telefonicznie pod nr tel. 32 4763474.

Na każdą skutecznie złożoną skargę udzielana jest odpowiedź pisemna, dlatego konieczne jest podanie imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji. Informacje te pozostają w gestii MZK i są chronione, nie są przekazywane do firm przewozowych, których skarga dotyczy. Tak więc kierowca czy dyspozytor nie poznaje pasażera składającego skargę. Związek to gwarantuje. (źródło: MZK Jastrzębie)

Twój wpis

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Przewiń do góry
radiator
Idzie zima. Czy przetrwamy i wystarczy nam pieniędzy?