Problem z klientami bez maseczek?

fot. KMP Jastrzębie-Zdrój

Bez wsparcia mundurowych sklepy często nie dają sobie rady z osobami niestosującymi się do obowiązujących obostrzeń. Komunikaty głosowe o obowiązku zachowania dystansu, a także zakrywania nosa i ust są wielokrotnie odtwarzane. Dodatkowo ochrona sklepu na bieżąco zwraca uwagę klientom. Mimo to nadal jesteśmy świadkami przypadków niestosowania się do obowiązujących obostrzeń i braku reakcji na interwencje pracowników placówek handlowych.

We wtorek, 25 stycznia, sklepowy monitoring wspierał jastrzębskich mundurowych w trakcie kontroli galerii. Osoby niestosujące się do obowiązujących zaleceń, a widoczne w oku kamery, były legitymowane przez patrole znajdujące się na terenie sklepów. Wszystko po to, aby zweryfikować, czy klienci korzystają z maseczek.

Niestety, coraz częściej pojawiają się osoby, które nie noszę maseczek w ogóle. Aby postępować zgodnie z obowiązującym prawem, musimy stosować maseczki ochronne. Ważne, aby używać ich w sposób właściwy, dlatego powinniśmy mieć dokładnie zasłonięte usta oraz nos. Tam, gdzie to możliwe, policjanci pouczają i tłumaczą cel wprowadzonych obostrzeń. Jednak wciąż zdarzają się osoby, które w rażący sposób lekceważą przepisy. Wobec nich wyciągane są konsekwencje. (źródło: KMP Jastrzębie-Zdrój)

  1. Kontrolują sklepy tylko a ja codziennie jeżdze autobusem i spotykam sie z ludzmi którzy nie mają maseczek powinni też
    tym się zainteresować.

  2. Kierowca Bombowca

    policja niech się później nie dziwi, że ludzie mają do nich zerowy szacunek. Takie akcje w sklepach widocznie są na miarę ich możliwości.. Brawo . Powinni tą organizację rozwiązać, jak nie mają co robić. Na Podhalańskiej w sklepie non stop krążą z minami jakby im mama zabawki zabrała.

Twój wpis

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewiń do góry