Szukali na Śląsku kozła ofiarnego?

Ubiegłoroczna kampania „STOP Hejtowi! Nie oczerniaj górnika”, którą zainicjowały Jastrzębska Spółka Węglowa i Fundacja JSW przeciwko dyskryminacji osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska, zdobyła główną nagrodę w kategorii Innowacja EB w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2021. Jak podały służby prasowe JSW, projekt został też wyróżniony w kategorii Kampania online.

fot. JSW

Kampania była odpowiedzią na negatywne emocje, które pojawiły się podczas pandemii koronawirusa (…) Naturalnym mechanizmem obronnym społeczeństwa w takich chwilach jest poszukiwanie kozła ofiarnego, którego będzie można obarczyć odpowiedzialnością za zaistniałą sytuację. Pretekstem do wyznaczenia tej roli mieszkańcom województwa śląskiego, a w szczególności ludziom związanym z górnictwem, stała się zwiększona liczba przeprowadzonych testów na koronawirusa na Śląsku i w śląskich kopalniach” – czytamy między innymi na stronie nettg.pl.

Do akcji przyłączyli się ludzie ze świata sportu, filmu, telewizji i muzyki, którzy są związani z regionem i środowiskiem górniczym. Żadna z tych osób nie wzięła wynagrodzenia za udział w akcji.

Jak dodaje serwis, celem konkursu Employer Branding Excellence Awards 2021 było wyłonienie i nagrodzenie najlepszych projektów employerbrandingowych w ośmiu kategoriach konkursowych, zrealizowanych lub zakończonych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Do udziału w konkursie zapraszani byli pracodawcy, którzy prowadzili działania, mające na celu budowanie swojej marki na rynku. (źródło: nettg.pl)

Twój wpis

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Przewiń do góry
PSE
Trudny kompromis