
Jastrzębski Węgiel opublikował wyniki marketingowe klubu za wrzesień 2020 roku. Jak się okazuje, mimo trudnej sytuacji na rynku, ekipa „pomarańczowych” przyniosła w tym okresie wszystkim swoim partnerom i sponsorom 11,3 mln zł ekwiwalentu reklamowego. Z tego 4,7 mln zł przypada na głównego sponsora klubu, czyli Jastrzębską Spółkę Węglową.
Uzupełnijmy, że raport, z którego pochodzą powyższe dane, powstał na podstawie badania firmy Sponsoring Insight dla siatkarskiej PlusLigi. Według tych badań na żywo mecze Jastrzębskiego Węgla w telewizji obejrzało niemal 700 tys. widzów, natomiast powtórki spotkań oglądało ponad 200 tys. sympatyków siatkówki.
Źródło: Facebook / Klub JW

Terminarz | I r. | II r. |
Warta Resovia Będzin ZAKSA Verva Skra Nysa Trefl Olsztyn Katowice Ślepsk Czarni Cuprum | 3:2 (w) 3:0 (d) 3:1 (w) 1:3 (w) 2:3 (d) 3:0 (w) 3:0 (d) 3:0 (d) 1:3 (w) 3:0 (d) 3:1 (w) 3:1 (d) 3:0 (d) | 1:3 (d) 3:0 (w) 3:1 (d) 1:3 (d) 3:2 (w) 3:2 (d) 1:3 (w) 3:1 (w) 3:2 (d) 3:2 (w) 3:0 (d) 3:0 (w) 05.03 (w) |
Liga Mistrzów Eliminacje Stroitiel Mińsk Dyn. Apeldoorn Fino Kaposvar Arcada Gałacz Faza grupowa Zenit Kazań ACH Lublana Berlin RV | 3:0 (d) 3:0 (d) 3:0 (w) 3:0 (w) 0:3 (w) 0:3 (w) 0:3 (w) | 0:3 (w) 0:3 (w) 0:3 (w) |