JW: Miliony ekwiwalentu reklamowego

Jastrzębski Węgiel opublikował wyniki marketingowe klubu za wrzesień 2020 roku. Jak się okazuje, mimo trudnej sytuacji na rynku, ekipa „pomarańczowych” przyniosła w tym okresie wszystkim swoim partnerom i sponsorom 11,3 mln zł ekwiwalentu reklamowego. Z tego 4,7 mln zł przypada na głównego sponsora klubu, czyli Jastrzębską Spółkę Węglową.

Uzupełnijmy, że raport, z którego pochodzą powyższe dane, powstał na podstawie badania firmy Sponsoring Insight dla siatkarskiej PlusLigi. Według tych badań na żywo mecze Jastrzębskiego Węgla w telewizji obejrzało niemal 700 tys. widzów, natomiast powtórki spotkań oglądało ponad 200 tys. sympatyków siatkówki.

Źródło: Facebook / Klub JW

TerminarzI r.II r.
Warta
Resovia
Będzin
ZAKSA
Verva
Skra
Nysa
Trefl
Olsztyn
Katowice
Ślepsk
Czarni
Cuprum
3:2 (w)
3:0 (d)
3:1 (w)
1:3 (w)
2:3 (d)
3:0 (w)
3:0 (d)
3:0 (d)
1:3 (w)
3:0 (d)
3:1 (w)
3:1 (d)
3:0 (d)
1:3 (d)
3:0 (w)
3:1 (d)
1:3 (d)
3:2 (w)
3:2 (d)
1:3 (w)
3:1 (w)
3:2 (d)
3:2 (w)
3:0 (d)
3:0 (w)
05.03 (w)
Liga Mistrzów
Eliminacje
Stroitiel Mińsk
Dyn. Apeldoorn
Fino Kaposvar
Arcada Gałacz
Faza grupowa
Zenit Kazań
ACH Lublana
Berlin RV


3:0 (d)
3:0 (d)
3:0 (w)
3:0 (w)

0:3 (w)
0:3 (w)
0:3 (w)







0:3 (w)
0:3 (w)
0:3 (w)

Komentarze

Twój wpis

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Najnowsze informacje

Zapowiedzi

Galerie zdjęć

Przewiń do góry
Poprzedni
Następny