JW: Miliony ekwiwalentu reklamowego

Jastrzębski Węgiel opublikował wyniki marketingowe klubu za wrzesień 2020 roku. Jak się okazuje, mimo trudnej sytuacji na rynku, ekipa „pomarańczowych” przyniosła w tym okresie wszystkim swoim partnerom i sponsorom 11,3 mln zł ekwiwalentu reklamowego. Z tego 4,7 mln zł przypada na głównego sponsora klubu, czyli Jastrzębską Spółkę Węglową.

Uzupełnijmy, że raport, z którego pochodzą powyższe dane, powstał na podstawie badania firmy Sponsoring Insight dla siatkarskiej PlusLigi. Według tych badań na żywo mecze Jastrzębskiego Węgla w telewizji obejrzało niemal 700 tys. widzów, natomiast powtórki spotkań oglądało ponad 200 tys. sympatyków siatkówki.

Źródło: Facebook / Klub JW

TerminarzI r.II r.
Warta
Resovia
Będzin
ZAKSA
Verva
Skra
Nysa
Trefl
Olsztyn
Katowice
Ślepsk
Czarni
Cuprum
3:2 (w)
3:0 (d)
3:1 (w)
1:3 (w)
02.12 (d)
przeł. (w)
24.11 (d)
3:0 (d)
przeł. (w)
przeł. (d)
3:1 (w)
3:1 (d)
3:0 (d)
20.11 (d)
28.11 (w)
05.12 (d)
12.12 (d)
19.12 (w)
23.12 (d)
09.01 (w)
3:1 (w)
23.01 (d)
30.01 (w)
06.02 (d)
20.02 (w)
27.02 (w)
Liga Mistrzów
Eliminacje
Stroitiel Mińsk
Dyn. Apeldoorn
Fino Kaposvar
Arcada Gałacz
Faza grupowa
Zenit Kazań
ACH Lublana
Berlin RV


3:0 (d)
3:0 (d)
3:0 (w)
3:0 (w)

08.12 (w)
09.12 (w)
10.12 (w)







09.02 (w)
10.02 (w)
11.02 (w)

Zobacz więcej na sport.jasnet.pl

Twój wpis

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Przewiń do góry